Avainsana: Oppimisympäristö

24 hakutulosta

Oppijat innovoivat kestävää ja toimivaa Helsinkiä STEAM-haastekisassa 2021–2022

Kaupunkikeidas tavaratalon katolla

Lukuriemua Minecraftin avulla

Teknologian käyttö kehittää lasten taitoja ja innostaa henkilöstöä oppimaan

Teknologian käyttö varhaiskasvatuksessa kehittää lasten taitoja ja innostaa henkilöstöä oppimaan uutta.

Värkkäämällä maailma haltuun

Tiedätkö mitä on värkkääminen ja miten se liittyy koulussa oppimiseen?

Ihminen-​opintojakso lukiossa

Yhteisopettajuus monipuolisten oppimisympäristöjen hyödyntämisessä

Digimessut STEAM-hengessä Pihlajamäessä

Osallistava ja moniaistillinen koulutulokkaiden vanhempainilta

Kuvaseikkailuja itse rakennetussa kaupungissa

Lähialueen tutkiminen

Hyvinvointi-projekti ja -työpajat

Digimessut koulu-​ ja kotiväelle

Pakohuonepeli 2. luokalla

Opiskelijakeskeinen, ainerajat ylittävä UNESCO ASP -​kurssi lukiossa

Kaikille yhteinen koulu, oikeasti

Mobiilipeli taidekasvatuksellisena metodina

100 oivallusta mediareppuun!

Materiaali innostaa jokaista pienten lasten kanssa toimivaa kasvattajaa ja opettajaa sekä antaa uusia ideoita, näkökulmia ja työkaluja mediakasvatuksen ja digivälineiden käytön nivomiseen luontevaksi osaksi oman lapsiryhmän toimintaa.

Karjalanpiirakka ilmiönä

Muotoiluoppimisella osallisuutta koulutyöhön