Avainsana: Digiosaaminen

23 hakutulosta

Oppijat innovoivat kestävää ja toimivaa Helsinkiä STEAM-haastekisassa 2021–2022

Lukuriemua Minecraftin avulla

Ilmiömäistä banaania

Yhteisopettajuus monipuolisten oppimisympäristöjen hyödyntämisessä

Teemme itse musiikkia!

Minä brändinä -​kurssi Torkkelissa

Älypuettavat ja älytuotteet, tutoroppilaat asiantuntijoina

Digimessut STEAM-hengessä Pihlajamäessä

Tipuprojekti 7. luokalla

Sähköinen portfolio lukuvuosiarvioinnin perustana

Uutisjuttu historiallisesta tapahtumasta green screen -tekniikalla

Hyvinvointi-projekti ja -työpajat

Edutornin käyttö musiikinopetuksessa

Digimessut koulu-​ ja kotiväelle

Koodauspäivät 2. luokalla

Mobiilipeli taidekasvatuksellisena metodina

100 oivallusta mediareppuun!

Sähköinen portfolio oppimisen ja arvioinnin tukena käsityön opetuksessa

Karjalanpiirakka ilmiönä

Tilastot tutuiksi alkuopetuksessa