Siirry sisältöön
Helsingin kaupunki
Anna palautetta
Helsinki oppii
Suomi
Svenska
English
Hae
Hae sivustolta
Etsi hakusanalla
Hae
Valikko
Avaa navigaatiovalikko
Oppimista
"Oppimista" alavalikko
Helsinki oppii – tulevaisuuden taidot
"Helsinki oppii – tulevaisuuden taidot" alavalikko
OECD – lasten ja nuorten sosioemotionaaliset taidot
Helsinki oppii kieliä
Kestävä tulevaisuus
"Kestävä tulevaisuus" alavalikko
Tervetuloa Kestävää tulevaisuutta lukiolaisille! -digioppimateriaalin pariin
Kulttuurikasvatussuunnitelma
Kulttuuripoluilta kulttuuria kaikille
Lukutaito ja lukuinto
Oppijan digipolku
"Oppijan digipolku" alavalikko
Oppijan digipolku varhaiskasvatuksessa ja esiopetuksessa
Oppijan digipolku perusopetuksessa
Lukiolaisen digiohjeet
STEAM @ Stadi
Kehittämistä
"Kehittämistä" alavalikko
Kehittämis- ja liikkuvuushankkeita
Oppijoiden osaamista
Pedagogisia ideoita
Julkaisuja
Sulje valikko
Suomi
Svenska
English
Oppimista
"Oppimista" alavalikko
Helsinki oppii – tulevaisuuden taidot
"Helsinki oppii – tulevaisuuden taidot" alavalikko
OECD – lasten ja nuorten sosioemotionaaliset taidot
Helsinki oppii kieliä
Kestävä tulevaisuus
"Kestävä tulevaisuus" alavalikko
Tervetuloa Kestävää tulevaisuutta lukiolaisille! -digioppimateriaalin pariin
Kulttuurikasvatussuunnitelma
Kulttuuripoluilta kulttuuria kaikille
Lukutaito ja lukuinto
Oppijan digipolku
"Oppijan digipolku" alavalikko
Oppijan digipolku varhaiskasvatuksessa ja esiopetuksessa
Oppijan digipolku perusopetuksessa
Lukiolaisen digiohjeet
STEAM @ Stadi
Kehittämistä
"Kehittämistä" alavalikko
Kehittämis- ja liikkuvuushankkeita
Oppijoiden osaamista
Pedagogisia ideoita
Julkaisuja
Helsingin kaupunki
Anna palautetta
Etusivu
»
Oppimisympäristö
Avainsana:
Oppimisympäristö
24
hakutulosta
Oppijat innovoivat kestävää ja toimivaa Helsinkiä STEAM-haastekisassa 2021–2022
Kategoriat
Pedagogisia ideoita
Julkaistu:
24.5.2022
Kaupunkikeidas tavaratalon katolla
Kategoriat
Oppijoiden osaamista
Julkaistu:
24.5.2022
Lukuriemua Minecraftin avulla
Kategoriat
Pedagogisia ideoita
Julkaistu:
12.4.2022
Teknologian käyttö kehittää lasten taitoja ja innostaa henkilöstöä oppimaan
Kategoriat
Julkaisuja
Julkaistu:
29.6.2021
Värkkäämällä maailma haltuun
Kategoriat
Julkaisuja
Julkaistu:
5.2.2020
Ihminen-opintojakso lukiossa
Kategoriat
Pedagogisia ideoita
Julkaistu:
23.1.2020
Yhteisopettajuus monipuolisten oppimisympäristöjen hyödyntämisessä
Kategoriat
Pedagogisia ideoita
Julkaistu:
2.10.2019
Digimessut STEAM-hengessä Pihlajamäessä
Kategoriat
Pedagogisia ideoita
Julkaistu:
25.4.2019
Osallistava ja moniaistillinen koulutulokkaiden vanhempainilta
Kategoriat
Pedagogisia ideoita
Julkaistu:
25.2.2019
Kuvaseikkailuja itse rakennetussa kaupungissa
Kategoriat
Pedagogisia ideoita
Julkaistu:
24.2.2019
Lähialueen tutkiminen
Kategoriat
Pedagogisia ideoita
Julkaistu:
24.1.2019
Hyvinvointi-projekti ja -työpajat
Kategoriat
Pedagogisia ideoita
Julkaistu:
24.1.2019
Digimessut koulu- ja kotiväelle
Kategoriat
Pedagogisia ideoita
Julkaistu:
24.1.2019
Pakohuonepeli 2. luokalla
Kategoriat
Pedagogisia ideoita
Julkaistu:
25.11.2018
Opiskelijakeskeinen, ainerajat ylittävä UNESCO ASP -kurssi lukiossa
Kategoriat
Pedagogisia ideoita
Julkaistu:
25.11.2018
Kaikille yhteinen koulu, oikeasti
Kategoriat
Pedagogisia ideoita
Julkaistu:
24.11.2018
Mobiilipeli taidekasvatuksellisena metodina
Kategoriat
Pedagogisia ideoita
Julkaistu:
12.11.2018
100 oivallusta mediareppuun!
Kategoriat
Julkaisuja
Julkaistu:
29.8.2018
Karjalanpiirakka ilmiönä
Kategoriat
Pedagogisia ideoita
Julkaistu:
24.2.2018
Muotoiluoppimisella osallisuutta koulutyöhön
Kategoriat
Pedagogisia ideoita
Julkaistu:
25.1.2018
1
2
Seuraava